eAnonimiseren: door ervaren specialisten!

Veilig, snel en nauwkeurig!

Het handmatig anonimiseren van documenten is een arbeidsintensief en foutgevoelig proces.
Daarom bieden we eAnonimiseren aan om het anonimiseren geautomatiseerd te laten verlopen.
Dit is niet alleen 90% sneller en efficiënter dan handmatig anonimiseren, maar ook veel nauwkeuriger!

Home | Anonimiseren | Anonimiseren uitbesteden

 

Uw stukken door ons laten eAnonimiseren

Steeds meer klanten vragen ons om documenten voor hen te eAnonimiseren. Iedere klant krijgt daarvoor de beschikking over een eigen veilige online omgeving waar alle documenten eenvoudig geüpload kunnen worden. Wij zorgen ervoor dat alle stukken binnen de afgesproken termijn en tegen de afgesproken kosten volledig geanonimiseerd worden opgeleverd, zodat onze klanten ze weer eenvoudig kunnen downloaden. 

Het uitbesteden van het eAnonimiseren kan op twee manieren:

  1. Per periode: we maken samen een inschatting van de hoeveelheid werk voor een bepaalde periode (bijvoorbeeld een half jaar of een jaar). Op basis daarvan voeren we alle opdrachten uit tegen een van tevoren afgesproken prijs.
  2. Per opdracht: u geeft aan wat en hoeveel er geanonimiseerd moet worden en wij geven u per opdracht aan wat de kosten zijn. Uiteraard kunnen we een "mantelcontract" afsluiten en daarbinnen specifieke opdrachten voor u uitvoeren.

Om het zo laagdrempelig en voordelig mogelijk te maken voor u zijn hieronder de kosten voor het anonimiseren per document opgenomen. Vergelijkt u deze kosten eens met de kosten als u en uw collega's alle werkzaamheden zelf uitvoeren.

Kosten uitbesteden eAnonimiseren

Aantal documentenPrijzen per documentVoorbeeld kosten
1 - 100 5,00 € Vaste prijs = 500 € (minimumbedrag)
101 - 500 4,50 € 500 documenten = 2.250 €
501 - 1.000 3,75 € 1.000 documenten = 3.750 €
1.001 - 2.500 2,75 € 2.500 documenten = 6.875 €
Meer dan 2.500 Op aanvraag Op aanvraag

Voor een document rekenen we met een gemiddeld (maximaal) aantal van 10 pagina's. Dit aantal hebben we bepaald op basis van ervaringscijfers van onze eerdere opdrachten. Indien dit gemiddelde aantal hoger is geven we u  voor de start van het anonimiseren door wat de exacte kosten worden.


 

Voordelen uitbesteden

 Als u het eAnonimiseren door ons laat verzorgen levert u dat onder meer de volgende voordelen op:

  • U hoeft het eAnonimiseren niet te organiseren binnen uw organisatie. Uw medewerkers / collega's kunnen zich volledig richten op hun kerntaken.
  • U hoeft geen contract te sluiten met een softwareleverancier. Het gebruik van onze software is inbegrepen in de prijs.
  • Door onze kennis, ervaring en slimme software kunnen wij snel, nauwkeurig en tegen lage kosten eAnonimiseren. De kosten zijn vrijwel altijd lager dan dat u het binnen uw organisatie belegt.
  • U kunt alles door ons laten eAnonimiseren of af en toe een specifieke opdracht bij ons beleggen als u dat beter uitkomt.
  • Afspraak = afspraak bij ons: u weet van tevoren wat de kosten zijn en wanneer de resultaten opgeleverd worden.
  • Wij nemen de verantwoordelijkheid voor het volledige proces. U heeft er geen omkijken meer naar.
  • U kunt alle soorten documenten en dossiers door ons laten eAnonimiseren (Wob-verzoeken, vergunningen, raadsbesluiten, Wkpb-documenten, enzovoorts).
  • De eindresultaten voldoen aan de afgesproken standaarden (onder meer PDF/A) en de privacygevoelige gegevens zijn onomkeerbaar verwijderd. U voorkomt daarmee datalekken.
  • Alle werkzaamheden worden uitgevoerd op basis van ISO-27001 certificering.
  • Wij werken conform de Baseline Informatiebeveiliging Overheid (BIO) en voldoen aan alle eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
  • Voor de verwerking van gegevens maken we gebruik van de standaard verwerkersovereenkomst van de VNG / IBD.
  • De werkzaamheden staan onder toezicht van onze Chief Information Security Officer (CISO).

 

Meer informatie of een offerte aanvragen?

Als u meer informatie of een vrijblijvende offerte wilt kunt eenvoudig het formulier invullen. Wij nemen dan contact met u op voor verdere afstemming. 

 

Formulier