BEZOEK ONZE ACTIVITEITEN!


Welke nieuwe technologische ontwikkelingen zijn er en wat is de impact ervan op u en uw klanten? Bezoek onze activiteiten en blijf op de hoogte

Gratis Webinar Kwaliteitssysteem ICT-Inkoop en Leveranciersmanagement


eSpecialisten en Key2Control introduceren een kwaliteitssysteem specifiek voor ICT-Inkoop en Leveranciersmanagement. Met deze oplossing kunnen overheidsorganisaties de integrale interne beheersing organiseren en aantoonbare verbetering realiseren op de uitvoeringskwaliteit van hun inkoop- en aanbestedingsproces en het managen van ICT-leveranciers relaties. De geïntegreerde aanpak en inzet van software zorgt ervoor dat de uitvoeringskwaliteit wordt verhoogd en de uitvoeringsprocessen aantoonbaar in control zijn. 

Hierbij nodigen we u uit om deel te nemen aan een gratis Webinar. Het webinar wordt gegeven op diverse dagen en tijdstippen, u kunt zelf kiezen uit het meest geschikte moment. Onderaan deze pagina vindt u het aanmeldformulier.


Gemeenten in het bijzonder hebben vaak hun inkoopdocumentatie niet op orde en beschikken ook vaak niet over een adequate inkoopstrategie blijkt uit jaarlijks onderzoek van het Ministerie van BZK. De rechtmatigheid van inkoop en aanbestedingen kan hierdoor niet altijd worden aangetoond. Grote boosdoener zijn Inkoop en aanbestedingstrajecten van ICT. Gemeenten hebben dus een solide aanpak en slimme beheersorganisatie nodig die effectief en efficiënt ondersteuning biedt aan concerncontrol, inkoop en de uitvoeringsorganisatie.

Blogserie ICT-Leveranciersmanagement

In een vierdelige blogserie leggen Kees Groenveld van eSpecialisten en Bart Suers van Key2Control samen uit wat erbij komt kijken om ICT-leveranciersmanagement te organiseren. De eerste blog is al gepubliceerd. Door op de link te klikken opent u het eerste blog.

  1. ICT-leveranciersmanagement: geen feestje van de inkoper.
  2. ICT-leveranciersmanagement: kritisch bedrijfsproces van interne beheersing voor elke gemeente.
  3. ICT-leveranciersmanagement: groeimodel in vijf stappen.
  4. ICT-leveranciersmanagement: afstemming tussen IT en de business.

Hieronder kunt u zich inschrijven voor dit gratis Webinar.

 

Over dit agenda-item

  • 12 november 2020
  • 13:00 - 14:00

  • Gratis online webinar.
Persoonlijke informatie
Factuurinformatie